Od experimentů v domácí kuchyni k hromadné produkci - Lockhart's se neustále rozvíjí
Steve Lockhart se oženil v mladém věku a když dělal první kroky do dospělosti, pracoval v autosalonu. Vzhled v tomto odvětví má značný význam, a proto se v domácnosti pokoušel vytvořit formuli pro vlasovou pomádu, která by udržela jeho účes na uzdě, bez ohledu na podmínky, ve kterých se nachází. S výsledky své vášně se podělil s přítelem, kadeřníkem, a zprávy o jejich fantastických vlastnostech se rychle šířily. Když se stále více lidí chtělo pokusit o nové kosmetické výrobky, Lockhart's založil jednoduchou stránku na Etsy a tak začalo jeho velké dobrodružství na trhu. Ještě netušil, že brzy bude moci rezignovat na své stálé místo v autosalonu a naplno se věnovat výrobě vlastních řad mužské vlasové kosmetiky...
Různé recepty i pro náročné podmínky: jak Lockhart's naslouchá svým uživatelům a stále experimentuje
Dnes je Lockhart's plnohodnotná výrobní linka v Michiganu, ale zakladatel nezapomíná na své kořeny. Jedním z důležitých principů značky je vytváření podporující se a sdílející se komunity. Zakladatel se rozhodl přijmout misi vytvářet produkty, které budou užitečné pro každého, bez ohledu na to, kde se v životě a ve světě nachází. Proto pozorně naslouchá všem recenzím svých kosmetických výrobků, aby mohl reagovat na měnící se potřeby. Také rád spolupracuje s ostatními, protože jak sám Steve Lockhart říká, když v mládí sledoval místní metalovou scénu, všiml si, že nejlépe se rozvíjejí ty kapely, které jasně podporují ostatní skupiny a vytvářejí kolem sebe soudržnou komunitu, otevřenou pro všechny.
Lockhart's jako synonymum pro kultovní vlasové pomády s výjimečnými formulacemi
Nabídka značky Lockhart's je především o vlasových stylingových produktech pro muže, z nichž některé se již staly kultovními a jsou uznávány fanoušky této oblasti na mnoha místech po celém světě. Jedním z těchto kosmetických výrobků je vlasová pomáda Anti-Gravity, známá svými vlastnostmi zvyšování objemu vytvořených účesů. Značka také ráda odvážně experimentuje s netypickými formulacemi a vytváří hybridy různých klasických receptur, uvádí na trh například krémový tonik na vlasy v balení s pumpičkou. Má vlastnosti jako běžný sprej na vlasy, ale má konzistenci lehkého krému, který lze snadno aplikovat a snadno smýt. Takové moderní produkty mají mnoho fanoušků, protože většinou výrazně usnadňují a urychlují styling, což je přesně to, co dnešní uživatelé očekávají. Pokud ještě neznáte americkou značku Lockhart's, určitě ji musíte dohnat, jako první můžete vyzkoušet jejich vlasovou hlinku nebo vlasovou pomádu UWB, garantujeme, že kdokoli vyzkouší tyto propracované kosmetické výrobky, vybaví jimi celou koupelnovou skříňku a bude chtít více.
423,53 Kč
Běžná cena:
705,88 Kč
705,88 Kč
Běžná cena:
1 176,47 Kč
517,65 Kč
Běžná cena:
647,06 Kč
405,88 Kč
Běžná cena:
676,47 Kč
141,18 Kč
Běžná cena:
235,29 Kč
617,65 Kč
Běžná cena:
1 029,41 Kč
211,76 Kč
Běžná cena:
352,94 Kč
371,76 Kč
Běžná cena:
464,71 Kč