Spokojená alternativa pro mainstreamové kosmetické výrobky - jak tým Grail Pomade hledal řešení přizpůsobené očekáváním
Většina značek, včetně Grail Pomade, vznikla z potřeby vytvořit produkty, které přesně odpovídají konkrétním potřebám. Vše začalo v holičství Grail Cut, kde je stříhání a holení společenskou událostí a na návštěvu se chodí jako na setkání s dobrými kamarády. Kluci ale nebyli spokojeni s kvalitou a vlastnostmi populárních barber kosmetických výrobků, které používali každý den, a cítili potřebu vytvořit své vlastní verze, které budou více odpovídat a současně vyjadřovat jejich individuální styl. Takto vznikla vodní pomáda na vlasy se středním záchytem a matným finišem a stylingový tonik na vlasy se solí z moře a extraktem z zeleného čaje.
Grail Pomade a princip 3P - vyzkoušejte vylepšené výrobky na styling vlasů
Proces tvorby v Grail Pomade se opírá o princip 3P. Co to znamená? Výrobek, Parfém, Balení. Značka se soustředí na to, aby jak vylepšená formula kosmetického výrobku, tak jeho jedinečná vůně a stylové balení, tvořily koherentní celek, který bude přímou manifestací charakteru Grail Pomade. Podle našeho názoru se jim mise docela impozantně daří a produkty udělají dojem od prvního kontaktu s kreativními etiketami, přes hypnotizující vůni, až po završení v podobě trvalé a efektní účesy vytvořené díky skvělému receptu.
Nejen kosmetika - Grail Pomade je mnohem více!
Ačkoli u nás můžete získat kosmetiku pro muže od Grail Pomade, rodina Grail je rozhodně mnohem více. Kolébkou je samozřejmě holičství Grail Cut, ale to ještě není vše. Další prvek skládačky tvoří Grail Point, který se zabývá prodejem vybraného streetwearu, který dokonale doplňuje celkový image značky. Sledujeme jejich vývoj s zájmem, držíme palce a mezitím se obdivujeme vůni, kterou má sprej na vlasy Grooming Spray, protože tak elegantní aroma třešní s notami chilli, tabáku, tonkových bobů, ambry a vanilky jsme ještě nikde nenašli.